Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 23, 2013

Cara Nak Join Shaklee & Faedah Menjadi Ahli Shaklee

**Entry ini diambil dari entry blog Shaklee akak iaitu , JSJG

Assalamualaikum semua pengunjung..

Salam Maulidur Rasul untuk semua. Semoga dengan kedatangan bulan ini menyemarakkan lagi rasa kecintaan kita terhadap junjungan besar Rasulullah saw. jom kita jadikan zikir dan selawat ke atas baginda Rasulullah saw sebagai rutin harian. Akak pun kadang-kadang asyik lupa dan sekarang cuba untuk perbaiki diri.

Ok, berbalik kepada tajuk di atas, akak pernah kongsikan di ENTRY INI sebelum ini. Tapi hari ni, akak lebih teruja untuk bercerita kerana BONUS/CEK yang akak terima tempoh hari. Kerana bulan lepas, akak tidak meletakkan apa-apa target kerana hujung tahun akak perlu siapkan setiap dateline dokumen-dokumen di ofis. Tapi, rezeki untuk akak tetap ada dan Allah sampaikan kepada akak melalui cek dari Shaklee. Alhamdulillah...Terima kasih kepada SUPPORT GROUP akak kerana banyak sharing ilmu-ilmu hebat berkaitan menjana pendapatan melalui Shaklee.

Jadi, akak terpanggil untuk sharing juga dengan pengunjung blog akak ni bagaimana untuk jana pendapatan melaluli Shaklee.Telah ramai orang kita, bangsa kita dan agama kita yang berjaya dan sekarang menjana pendapatan sehingga 6 angka. Korang tak nak ke? Akak nakkkkkk........kalau anda teruskan pembacaan, bermakna anda berminat dan sesekali dengarlah kata hati anda ya...

Cara Nak Join Shaklee

Ada dua cara untuk join dan jadi ahli Shaklee:

  1. Anda hanya perlukan modal RM65 ( tambah rm10 untuk kos pos) untuk menjadi ahli Shaklee. RM65 adalah lifetime fees ya. Apabila anda sudah membayar sebanyak RM65, anda akan memperolehi ID no dan dibekalkan dengan starter kit yang mempunyai segala info mengenai Shaklee. Di dalamnya juga terdapat guide mudah untuk kita target jualan bulanan kita. Sekiranya anda berminat untuk jana pendapatan, anda perlu dalami starter kit ini. Anda yang hanya mahu menggunakan produk untuk tujuan peribadi juga boleh menjadi ahli dan menikmati pembelian barangan Shaklee dengan harga ahli. 
  2. Cara kedua, anda perlu membeli barangan sejumlah RM66-680 di dalam satu resit. Dengan ini, anda layak diberi FREE MEMBERSHIP. Anda boleh berkongsi belian bersama ibu,ayah, kawan-kawan dan anda akan mendapat FREE MEMBERSIP. 

Faedah Menyertai Shaklee

Sudah tentulah banyak faedahnya. Kalau tidak, masakan akak berminat..hehe. Antaranya
  1. Setiap barangan yang anda beli daripada Shaklee mempunyai unit volume (UV). Sekiranya pembelian anda mencapai UV tertentu, UV tersebut kemudiannya akan ditukarkan ke dalam bentuk cash/cek. Bermakna setiap wang yang anda laburkan untuk pembelian barangan Shaklee akan diganti semula. Apatah lagi jika anda menjualnya kepada orang lain. Sudah tentu nilai cash yang anda dapat mencapai nilaian 5-6 angka. Anda nak tak? Akak nakkkkkk......
  2. Apabila jualan semakin meningkat, Shaklee menawarkan ganjaran Bonus Kereta, Convention, Pelancongan (termasuk Umrah)..Wahh...sangat best ni. Anda nak tak? Akak nakkkk.....
  3. Financial Freedom yang dicanang-canang oleh orang yang telah memilikinya membuat hati akak ni membuak-buak bersemangat sharing dengan korang tentang Shaklee. tak join tak tahu. Bila dah join, baru nampak jalan. Kebanyakan mereka yang sudah berjaya sudah pun berhenti kerja dan menikmati kehidupan yang lebih free. Boleh atur dan susun jadual menghantar anak ke sekolah, ke kelas usrah. namun, bukan bermakna mereka tidak perlu melakukan apa-apa lagi. dengan kata lain, makan hasil orang lain. Mereka masih lagi perlu sharing marketing plan bersama anak-anak Shaklee yang baru. Ibarat kata mereka mempunyai empayar Shaklee yang dikemudi oleh mereka sendiri. Korang nak tak tak perlu mengadap bos di pejabat?Akak nakkkk.....................
Ok, kalau dah banyak sangat nak, apa kata sertai akak di Shaklee. Setiap group Shaklee adalah berbeza. Tapi akak sangat yakin dengan group akak dan akak sendiri sudah nampak hasiknya walaupun baru 2 bulan sertai Shaklee. Group kami melakukan online coaching bagi membantu new comers. Setipa permasalahan dibantu dan support each other.

Jika anda berminat menyertai kami di Rangkaian Kumpulan Tersebar dalam Shaklee malaysia, usah teragak-agak lagi. Emel saya d stormmaria14@gmail.com atau whatsapp/sms ke 014 669 2610 (Maria Awi). Akan akak kenalkan anda dengan orang yang banyak memberi suntikan semangat dan yang telah mengubah gaya pemikiran dan kehidupan akak. Biar apa yang kita lihat itu semuanya berpotensi menukarkannya ke dalam bentuk wang.

Jadi, apa tunggu lagi??FAST ACTION, FAST RESULT!!!!!!!


No comments:

Post a Comment