Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 1, 2014

Cara Mendaftar Shaklee dan Kelebihan Jadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum wbt..
Salam Sejahtera..

Rasanya Shaklee memang dah menjadi fenomena kelas atasan untuk perniagaan online. Alhamdulillah. Yang paling saya suka, produk Shaklee ialah produk yang stabil. Jika anda terlibat dalam bisnes Shaklee, anda tak perlu risau tentang trend produk. Maksud saya, orang ramai memang percaya mengenai produk Shaklee dari dulu dan sehingga sekarang dan in shaa Allah akan terus berpanjangan. Tidak seperti sesetengah produk yang sekejap tenggelam dan sekejap timbul. Bila dah tak stabil macam tu, kita jadi penat tertunggu-tunggu trend yang baru. Produk yang dah ketinggalan zaman tu menjadi tukun pulak kat rumah kerana tiada lagi permintaan.

Sama seperti saya sendiri yang telah pun melakukan bisnes online sejak 2008. Pelbagai benda saya jual. Dari barang-barang penyusuan, pakaian, kain pasang, baju kurung..tapi ianya sekadar bisnes sampingan yang tidak pernah beri saya kestabilan dalam kewangan. Berbeza sangat dengan Shaklee kerana kita boleh dapat 2 sumber kewangan. Bonus dari syarikat dan untung runcit. Bayangkan saya menjalankan bisnes sejak 2008 tetapi masih belum bersedia melepaskan jawatan sebgai jurutera. Dengan Shaklee, setahun sahaja mencuba, saya yakin untuk melepaskan jawatan kerana saya tahu Shaklee boleh beri lebih dan pendapatan makksimum sehingga menjangkau puluhan malahan ratusan ribu sebulan. 

Sebab itu ramai sangat yang makin berminat untuk menjadi ahli Shaklee dan ingin mengetahui apa kelebihannya apabila sudah menjadi ahli. Tetapi ada sesetengahnya tidak tahu bagaimana nak jadi ahli. Jadi hari ni saya akan kongsikan caranya ye.

Cara Jadi Ahli Shaklee

Ada dua cara untuk menjadi ahli Shaklee
  • Anda boleh buat bayaran sebanyak RM75 sebagai yuran keahlian seumur hidup. Dengan RM75 (termasuk RM10 postage) anda akan diberikan member kit yang mengandungi info produk, katalog dan juga sistem bisnes Shaklee. Tiga perkara ni sangatlah penting sekiranya anda ingin berbisnes secara serius bersama Shaklee.
  • Jika anda pengguna tegar Shaklee, ada caranya untuk anda mendapat keahlian Shaklee secara percuma. Caranya seperti di bawah:
    1. Buat belian baragan Shaklee yang anda biasa guna sekurang-kurangnya RM650 atau bersamaan 200UV. Jika rasa seperti amonut RM650 banyak, anda boleh tanyakan kawan-kawan atau saudara mara dan kumpul order dari mereka. 
    2. Atau pun jika anda sememangnya menggunakan Vivix secara rutin, buat belian sebanyak 2 botol dalam satu resit, anda akan dapat keahlian percuma. 
    3. Atau jika anda pengguna tegar kolagen, buat belian sebanyak 3 kotak, anda akan dapat keahlian percuma. 

  • Dengan belian sebanyak 200UV ini, anda berpeluang pula mendapat bonus sebanyak RM30+ pada bulan hadapan. Bermakna anda jimat lebih RM100 tau..Yuran keahlian (RM75) dan juga cash bonus (RM30+). Jadi untung sesangat..

    Bila hati dah nekad nak join Shaklee, apa yang perlu dibuat? 



    Anda hanya perlu hubungi saya samada pm di FB (Maria Awi) atau pun sms/whatsapp saya di 0146692610. Selepas membuat bayaran, anda hanya perlu berikan detail berkaitan dan saya akan register keahlian secara online. Mudah saja. Hanya selepas beberapa minit, anda akan mendapat ID Shaklee yang aktif. Mudah je kan?

                                                       



    Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

    • Berkuatkuasa tahun 2014, semua ejen Shaklee wajib menjual produk Shaklee dengan harga retail kepada pelanggan yang bukan ahli. Maka, secara tidak langsung untung runcit setiap produk Shaklee boleh menjangkau lebih kurang 30% untuk satu-satu produk. 
    • Shaklee menawarkan 3 C kepada semua ejennya. Cash bonus, Car bonus & Convention Bonus. Cash bonus akan diberikan setiap pertengahan bulan berdasarkan pencapaian bulanan masing-masing. Banyak jualannya, makin banyak la cash bonus sehingga boleh mencapai 5 hingga 6 angka tau. Saya dah rasa 5 angka, sekarang berusaha untuk mencapai cash bonus 6 angka.
    • Selain Cash bulanan setiap bulan, ejen juga diberi keistimewaan untuk grab Car Bonus dan juga Convention Bonus. Alhamdulillah, saya telah merasai ketiga-tiga C yang Shaklee tawarkan ni. Syukur sangat-sangat.
    • Jika anda sertai Shaklee dengan kumpulan yang TEPAT, sudah tentu anda akan dididik dengan tepat bagaimana caranya untuk membuat bisnes dengan cara yang tepat. Apabila melakukan bisnes dengan cara yang tepat, maka mudahlah untuk anda menambah pendapatan dari sebulan ke sebulan. Dalam Shaklee, increament bulanan sebanyak seribu atau lebih dari seribu adalah perkara biasa. Sudah tentu anda tidak berpeluang memperolehinya sekiranya anda bekerja makan gaji.
    • Berpeluang menunaikan Umrah atau pun International trip secara VVIP treat. Bayangkan jika kita menunggu giliran dengan Tabung Haji, tak tahulah tahun berapa baru berpeluang untuk ke Mekah. Tetapi dengan Shaklee, Umrah anda fully sponsored by Shaklee. Duit bonus bulanan pula anda boleh simpan dan buat tabungan untuk ke Mekah. Tidak mustahil dengan Shaklee anda dapat menunaikan haji ketika usia muda. Selain Umrah, Shaklee juga menawarkan pelancongan kelas VVIP di luar negara. Lokasi untu tahun 2015 ialah Italy. Jadi tak rugi langsung jika anda bermula tahun ini dan tahun depan berpeluang jejakkan kaki ke Italy.
    • Bila berada dalam kumpulan yang tepat, anda tidak akan dibiarkan terkontang-kanting tanpa arah tujuan. Kumpulan kami benar-benar komited dalam membantu orang lain mendapat apa yang kami dapat ketika ini. Tunjuk ajar diberikan tanpa mengira waktu tetapi jangan risau, semuanya secara online sahaja. Sesekali terdapat seminar yang dianjurkan tetapi ianya lebih bersifat kekeluargaan dan optional kepada yang mahu hadirkan diri. Kebiasaanya terdapat juga aktiviti untuk anak-anak ketika ibu bapa kusyuk berseminar kerana tidak mahu kanak-kanak yang hadir keboringan. Sehinggakan panel seminar seperti Amin Idris (TV Al Hijrah) cakap seminar kami dah macam hari keluarga Shaklee.
    • Bisnes yang bukan sahaja dimonopoli oleh wanita. Suami juga dilibatkan sama. Dalam kumpulan saya, para suami juga mempunyai kumpulan khas untuk memastikan mereka faham kehendak, situasi dan target yang perlu dicapai oleh isteri mereka.
    • Seperti yang saya nyatakan di atas, Shaklee ialah satu platfrom bisnes yang sangat stabil. Ianya bukan fenomena sementara seperti produk-produk yang lain. Ianya digunakan sejak 50 tahun yang sudah sehingga sekarang, Terbukti secara klinikal dan halal menjadikan orang ramai tidak gusar untuk menggunakannya.
                                               

    Kerana kelebihan-kelebihan inilah makin ramai berpusu-pusu untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Jika anda juga salah seorang yang sangat teruja nak mendaftar, jangan lupa untuk hubungi akak melalui facebook atau terus sms/whatsapp 0146692610.

    Sejurus anda menjadi ahli Shaklee, saya terus serapkan anda dalam kumpulan khas kami. mari menjana impian dan harapan bersama Shaklee.


    No comments:

    Post a Comment